Puknula cijev ispod magistralnog puta M4

Danas je Vijeće MZ Puračić uputilo obavijest svojim sugrađanima iz koje se može zaključiti da za Puračane, barem onaj dio njih koji se snadbijevaju vodom iz gradskog vodovoda, dolaže teški dani

“Obavještenje za korisnike mjesnog vodovoda.

Došlo je do pucanja cijevi ispod magistralnog puta M4 gdje sama činjenica govori o težini nastalog problema obzirom da svaki pristup magistralnoj cesti ima velike proceduralne stvari koje isto tako puno koštaju.
Na sve moguće načine se pokušava riješiti problem i da je za nekoliko dana isteklo preko 4500 kubika vode.”

I pored gubitka od 4.500 kubnih metara vode, nije bilo vijesti da je grad Lukavac imao problema sa vododnadbijevanjem.

U Federaciji Bosne i Hercegovine, postupak za popravak kvara na lokalnom vodovodu ispod magistralne ceste uključuje nekoliko koraka i koordinaciju između različitih institucija.

Evo opšzeg pregleda procedure:

  1. Prijava kvara: Kvar prijavljuje korisnik ili nadležna vodovodna kompanija lokalnom vodovodnom preduzeću.
  2. Procjena kvara: Tehničko osoblje vodovodnog preduzeća izlazi na teren kako bi procijenilo opseg kvara i potrebne popravke.
  3. Obavještavanje nadležnih organa:
  • Policija: Ako kvar zahtijeva zatvaranje ili regulaciju prometa, potrebno je obavijestiti lokalnu policiju kako bi se osigurala sigurnost učesnika u saobraćaju.
  • Cestovna uprava: Pošto je riječ o magistralnoj cesti, mora se obavijestiti nadležna cestovna uprava (JP Ceste Federacije BiH ili kantonalna cestovna direkcija). Oni će dati odobrenje za radove i pružiti tehničke smjernice.
  1. Dobijanje dozvola:
  • Vodovodno preduzeće mora dobiti potrebne dozvole za izvođenje radova ispod magistralne ceste. To uključuje odobrenje za iskopavanje i eventualne promjene u prometnom režimu.
  1. Izvođenje radova:
  • Radove izvodi tehničko osoblje vodovodnog preduzeća ili angažirana firma. Prvo se označava mjesto kvara, postavljaju se sigurnosni znakovi i, po potrebi, preusmjerava promet.
  • Nakon toga slijedi iskopavanje, popravka cijevi i ponovno zatvaranje jame.
  1. Kontrola i sanacija:
  • Po završetku radova, vodovodno preduzeće i cestovna uprava provode kontrolu kako bi osigurali da su svi radovi izvedeni prema standardima i da je cesta sigurna za promet.
  • Obnavljanje asfalta i drugih površina mora biti u skladu sa standardima cestovne uprave.
  1. Obavještavanje korisnika:
  • Tokom i nakon radova, korisnici vodovoda se obavještavaju o prekidu i ponovno uspostavljanju vodosnabdijevanja.

Ovaj proces može varirati ovisno o specifičnostima situacije i lokalnim propisima, ali u osnovi uključuje ove ključne korake i saradnju između različitih nadležnih institucija.