
Mnogi građani Bosne i Hercegovine, posebno s područja Zeničko-dobojskog kantona i Kantona Sarajevo, suočili su se s iznenađujuće visokim računima za struju za protekli mjesec. Prema tvrdnjama pojedinih korisnika, potrošnja električne energije bila je čak i do tri puta veća nego inače, što je izazvalo nezadovoljstvo i sumnje u tačnost obračuna.
Iako korisnici ističu da su stanje na brojilu i na računu uredno evidentirani, sami iznosi su znatno premašili očekivanu potrošnju. U nekim slučajevima, računi za struju bili su tri puta veći nego u prethodnim mjesecima, pa i u decembru 2024. godine.
Na upit o ovom problemu, Elektroprivreda BiH odgovorila je da zbog nedostatka konkretnih podataka o korisnicima koji su podnijeli pritužbe, nisu u mogućnosti izvršiti uvid u pojedinačne analitičke kartice. Iz kompanije su poručili da svi korisnici mogu i trebaju prijaviti nejasnoće u vezi s računima za električnu energiju.
Korisnici iz Tuzlanskog kantona, reklamacije mogu podnijeti pozivom na besplatan info broj 080 020 135 ili email: info.edtz@epbih.ba
Ova situacija izaziva sve veći interes javnosti, a građani očekuju konkretne odgovore i eventualne korekcije ako se nepravilnosti potvrde.