Em “pitka voda” nije za piće, em je snadbijevanje i takvom njome nestabilno.

Danas je JP Rad Lukavac izdao obavještenje za one koji koriste njihovu uslugu snadbijevanja pitkom vodom, a koje glasi:

“Zbog smanjenog vodosnadbijevanja sa filter stanice Modrac, od strane GIKIL-a moguća je otežana isporuka vode za korisnike u visinskim zonama i višim spratovima zgrada.
Molimo korisnike za razumijevanje.”

Ovo Javno preduzeće već godinama unazad, suprotno više Zakona države BiH i Federacije BiH (Zakon o vodama FBiH, Zakon o zdravstvenoj zaštiti Federacije Bosne i Hercegovine, Zakon o komunalnim djelatnostima Federacije Bosne i Hercegovine, Zakon o zaštiti potrošača BiH i Zakon o ugovornim obavezama FBiH), vodu za koju i sami u svakodnevnim objavama priznaju da “ne zadovoljava propisanu kvalitetu vode za piće po Pravilniku o higijenskoj ispravnosti vode za piće”, ipak naplaćuju kao pitku vodu.

Kršenje ovih zakona može dovesti do pravnih sankcija, kazni i obaveza preduzeća da poboljšaju kvalitet usluge koju pružaju građanima.

Takođe, građani imaju pravo podnijeti žalbe i zahtjeve za kompenzaciju zbog nekvalitetne usluge.