Neregistrovani web portali ne bi trebali primati donacije jer nisu legalno registrirani subjekti.

U Bosni i Hercegovini, regulativa koja se odnosi na financiranje političkih aktivnosti, uključujući predizborne kampanje, ima za cilj osigurati transparentnost, zakonitost i fer konkurenciju.

Specifično pitanje dobrovoljnih donacija fizičkih lica, uključujući pojedince koji su kandidati na izbornim listama, neregistrovanim web portalima može se razmatrati kroz nekoliko aspekata:

  1. Zakon o financiranju političkih stranaka i izbornih kampanja: Ovaj zakon propisuje pravila o prikupljanju i trošenju sredstava političkih stranaka i kandidata. Sve donacije političkim subjektima trebaju biti transparentne i evidentirane. Donacije od strane kandidata ili drugih fizičkih lica političkim subjektima trebaju biti u skladu sa zakonom i pravilno prijavljene.
  2. Pravni status neregistrovanih portala: Neregistrovani web portali, ne bi trebali primati bilo kskve donacije, jer ne posluju u skladu s pravnim okvirom. Poslovanje neregistrovanih portala je izvan zakonske regulative, što znači da nisu u mogućnosti legalno primati i evidentirati donacije.
  3. Etika i pravne posljedice: Donacije neregistrovanim portalima mogu se smatrati pokušajem izbjegavanja zakonskih regulativa i nedostatkom transparentnosti. To može imati negativne posljedice za donatore, uključujući potencijalne pravne sankcije i narušavanje javnog imidža.
  4. Regulatorna tijela: Regulatorna tijela, poput RAK-a i APIK-a, prate zakonitost financiranja političkih aktivnosti. Donacije neregistrovanim subjektima mogu biti podložne istrazi i sankcijama.

Prema tome, iako zakonodavstvo možda ne sadrži eksplicitnu zabranu doniranja neregistrovanim web portalima, takve aktivnosti su inherentno problematične zbog nedostatka transparentnosti i zakonitosti. Neregistrovani web portali ne bi trebali primati donacije jer nisu legalno registrirani subjekti. Kandidati i politički subjekti trebali bi se suzdržati od davanja donacija takvim portalima kako bi izbjegli potencijalne pravne i etičke probleme.

Preporučljivo je da svi financijski tokovi u okviru predizbornih kampanja budu transparentni i u skladu sa zakonom, te da se koriste usluge registrovanih i legalno poslovnih medija i drugih subjekata. Za dodatne savjete i tumačenja zakona, kandidati i politički subjekti trebali bi se konzultirati s pravnim stručnjacima ili nadležnim regulatornim tijelima.