Nadzorni odbor Željeznica FBiH odbio je postupiti po zaduženju Vlade Federacije BiH i imenovati vršioce dužnosti članova Uprave ovog javnog preduzeća.
Vlada FBiH je prethodnog dana dala saglasnost za imenovanje vršioca dužnosti na period od tri mjeseca ili do okončanja konkursne procedure, predlažući Mirzu Hadžibegića za v.d. generalnog direktora – predsjednika Uprave, Dejana Kvesića za v.d. izvršnog direktora za poslove željezničke infrastrukture, Zlatka Jelića za v.d. izvršnog direktora za ekonomske poslove, Enu Duran – Živanović za v.d. izvršnog direktora za pravne i kadrovske poslove te Adnana Kubata za v.d. izvršnog direktora za poslove željezničkog operatera.
Međutim, Nadzorni odbor nije bio spreman potvrditi imenovanja, navodno zbog neispunjavanja uvjeta kandidata HDZ-a Dejana Kvesića za poziciju izvršnog direktora za poslove željezničke infrastrukture. Kvesić je arhitekta po struci, dok propisi zahtijevaju da tu funkciju može obavljati samo inženjer saobraćaja, elektrotehnike ili građevinarstva.
Članovi nadzornog odbora su kao razlog odbijanja imenovanja naveli sličnu situaciju s nedavno smijenjenim direktorom JP RAD, koji je osumnjičen da je drugom licu omogućio obavljanje funkcije bez zakonskog uporišta, čime je počinjena šteta javnom preduzeću.
Ovaj slučaj ponovo otvara pitanje političkih imenovanja i stručnosti kandidata, potvrđujući da “trojka” očigledno nije naučila kako se sastavlja upravljačka kombinacija ni za prolaznu ocjenu.
Na kraju, ostaje nejasno da li Vlada FBiH ovim potezima svjesno sabotira sve što bi moglo značiti bržu sanaciju željezničke infrastrukture i normalizaciju poslovanja bh. kompanija, s posebnim naglaskom na HIKIL, koji u velikoj mjeri zavisi od efikasnosti željezničkog prometa.