Učenici i nastavnici zajedno obilježili svjetski mjesec knjige kroz niz kreativnih aktivnosti

Učenici i nastavnice bosanskog jezika i književnosti u JU OŠ Lukavac Grad ove su godine uz bogat program obilježili Oktobar – Mjesec knjige. Kroz raznolike aktivnosti, cilj je bio razviti ljubav prema knjigama i približiti pisanu riječ mlađim generacijama.

Tokom mjeseca, realizirane su sljedeće aktivnosti:

  • Čas interpretativnog čitanja – učenici su čitali citate iz svojih omiljenih knjiga, dijeleći značajne poruke i dojmove sa svojim vršnjacima.
  • Posjeta školskoj biblioteci – učenici su se upoznali s radom biblioteke i načinom na koji se knjige mogu posuđivati i koristiti u okviru školskih aktivnosti.
  • Čas lektire u biblioteci škole – ovaj posebni čas omogućio je učenicima drugačiji pristup literaturi, pružajući ugodnu atmosferu za čitanje i raspravu.
  • Debata na temu “Zašto je važno čitati” – učenici su kroz argumente i diskusiju istraživali značaj čitanja u svakodnevnom životu i obrazovanju.
  • Izrada portreta omiljenih pisaca – kroz kreativne zadatke, učenici su predstavili svoje najdraže autore i njihove životne priče.
  • Radionice: „Druženje s knjigom“, „Moja najdraža knjiga“, „Čitajmo naglas“, „Čitanjem do znanja“ – niz radionica kroz koje su učenici razvijali vještine izražavanja, čitanja i interpretacije.
  • Ilustracija najdražih knjiga – učenici su crtežima oživjeli prizore i likove iz omiljenih knjiga, potičući kreativnost i vizualno izražavanje.
  • Promocija knjige Edine Šarić u Cabaret klubu – učenici su imali priliku prisustvovati promociji knjige, upoznati autoricu i saznati više o nastajanju knjige.
  • Književno veče – u organizaciji Književnog kluba “Mostovi”, učenici su se družili s pjesnicima i učestvovali u razgovorima o književnosti.
  • Posjeta gradskoj biblioteci – učenici su posjetili gradsku biblioteku, gdje su se dodatno inspirirali za čitanje.

Sve ove aktivnosti pomogle su učenicima JU OŠ Lukavac Grad da se bolje povežu s književnošću, razvijajući ljubav prema čitanju i razumijevanju pisanih djela.