Na događaju u Tuzli predavači su istakli kako AI može unaprijediti procese podučavanja i učenja, ali i naglasili etičke, organizacione i političke aspekte primjene u obrazovanju.
Danas je u Tuzla održana konferencija pod nazivom „Umjetna inteligencija u obrazovanju – izazov i prilika“, na kojoj je poseban doprinos imao i jedan od predavača i organizatora projekta, koji je kroz dva predavanja podijelio vlastita iskustva o primjeni AI u obrazovnim procesima.


Tokom susreta istaknuto je da umjetna inteligencija (AI) otvara velike mogućnosti za personalizaciju učenja, automatsku analitiku učeničkih rezultata, jačanje digitalnih kompetencija nastavnika i učenika te bolju povezanost obrazovanja s tržištem rada — sve u skladu sa sve brojnijim međunarodnim konferencijama koje se bave roditeljskom temom AI i obrazovanja.



Sudionici su razgovarali i o izazovima koje nosi primjena AI-tehnologija: potrebi za prilagođavanjem nastavnih programa, očuvanju akademskog integriteta, razmišljanju o etičkim i društvenim implikacijama te izgradnji strateške infrastrukture unutar obrazovnih institucija.





Jedan od organizatora i predavača, mr. Elvir Čajić, zahvalio je sledećim osobama na podršci:
- Edinu Durakoviću, ministru privrede Tuzlanskog kantona, za inspirativno gostovanje;
- Damiru Gazdiću, ministru kulture, na dolasku i razumijevanju značaja inovacija u obrazovanju;
- Kolegama organizatorima, učesnicima i prijateljima Seadu Nocajeviću i Muhamedu Omeroviću za podršku u karijeri; te je izrazio žaljenje što nije bila prisutna Jasna Duraković.
Poruka prisutnih bila je jasna: AI nije prijetnja — ona je prilika. Ali — prilika koju moramo odgovorno, kreativno i s vizijom iskoristiti za dobrobit svih učenika, nastavnika i društva.




Ovaj događaj u Tuzli može biti važan korak ka tome da obrazovne institucije u BiH i regionu naprave pomak u digitalnoj i inovativnoj transformaciji.
